REGULAMIN WYDARZENIA HALLOWEEN W AKRO-FIT

Niniejszy regulamin dotyczy zapisów dzieci na wydarzenie oraz zabawy, która odbywać się będzie w Jeleniej Górze w Sali AKRO-FIT ul. Sobieskiego 47 budynek C                     

§1

                                                               POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem wydarzenia jest firma AKRO-FIT Weronika Zawadzka z siedzibą w 58-500 Jelenia Góra, ul. Sobieskiego 47C/C1, reprezentowana przez Weronikę Zawadzką.
  2. wydarzenie odbywa się w lokalu przy ul. Sobieskiego 47 budynek C, 58-500 Jelenia Góra.
  3. Uczestnik – dziecko powyżej 6 roku życia, zapisane przez Rodzica/ Opiekuna Prawnego na wydarzenie.
  4. Każdy Uczestnik, jego Rodzic oraz Organizator, oraz Opiekunowie zobowiązani są do przestrzegania niniejszego regulaminu.
  5. Zapis na wydarzenie jest jednoznaczny z zapoznaniem się oraz akceptacją niniejszego regulaminu.
  6. Koszt wydarzenia to 85 zł i obejmuje: Opiekę wykwalifikowanej kadry, instruktorów oraz animatorów, poczęstunek.
  7. Harmonogram płatności:
  8. a) Bezzwrotna zaliczka w wysokości 35 zł do 2 dni od daty zgłoszenia uczestnika,
  9. b) Pozostałą część kwoty 50 zł najpóźniej w dniu wydarzenia, przed jego rozpoczęciem.
  10. Zapłata kwoty, o której mowa w punkcie 6. Powinna nastąpić przelewem na konto Organizatora mBank: 47 1140 2004 0000 3602 8014 8318, tytułem: halloween, Imię i nazwisko dziecka.
  11. Zaliczka opisana w punkcie 7. a) Nie podlega zwrotowi. Brak wniesienia opłat z punktu 7 a) lub 7b) w terminie jest równoznaczny z rezygnacją z udziału w wydarzeniu. Organizator ma prawo przekazać to miejsce uczestnikowi z listy rezerwowej.
  12. Zniżki:

– 10 zł dla uczestników zajęć organizowanych przez AKRO-FIT (pod warunkiem, że jest aktywna umowa i uregulowane są wszystkie płatności)

– 10 zł dla rodzeństwa (zniżka na każde zapisane dziecko)

Zniżki łączą się ze sobą.

 

§2

                                               OBOWIĄZKI I PRAWA ORGANIZATORA

  1. Organizator zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w przeprowadzeniu wydarzenia zgodnie z zaprezentowaną ofertą.
  2. Opieka dla dzieci zapewniona jest w terminie wybranym przez rodzica w formularzu zgłoszeniowym.
  3. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatni bądź zgubione/ zniszczone podczas wydarzenia Zaleca się nie przynoszenie wartościowych przedmiotów.
  4. Organizator ma prawo odwołać wydarzenie z ważnych przyczyn oraz przyczyn niezależnych od niego. W tym przypadku Organizator dokona zwrotu całości wpłacony pieniędzy.
  5. Organizator może zażądać wcześniejszego odbioru Dziecka z wydarzenia bez możliwości zwrotu opłaty w przypadku:

– nagannego zachowania, zagrażającego zdrowiu i  życiu, własnemu i innych Uczestników

– stosowania przemocy psychicznej lub fizycznej w stosunku do innych Uczestników oraz Kadry wydarzenia

 

§3

                                    OBOWIĄZKI RODZICA / OPIEKUNA PRAWNEGO

  1. Rodzic/Opiekun zobowiązuje się do punktualnego przyprowadzania i odbierania Uczestnika wydarzenia.
  2. Rodzic/Opiekun ponosi odpowiedzialność materialną za ewentualne szkody wyrządzone przez Uczestnika.
  3. Rodzic/Opiekun oświadcza, że stan zdrowia dziecka jest dobry i nie posiada ono żadnych przeciwwskazań do udziału w zabawach oraz zajęciach sportowych, tanecznych oraz animacjach.
  4. Rodzic/ Opiekun może upoważnić inną osobę dorosłą niż on sam do odbioru dziecka. Należy wpisać osoby upoważnione w uwagach przy zgłoszeniu.
  5. Rodzic/ Opiekun zobowiązuje się do zapoznania Dziecka z regulaminem wydarzenia oraz wytłumaczenia mu jego obowiązków, praw i zakazów.
  6. W przypadku pogorszenia się stanu zdrowia Dziecka, Rodzic jest zobowiązany do odbioru dziecka z wydarzenia.
  7. Rodzic jest świadomy, że w przypadku rezygnacji z wydarzenia w trakcie jego trwania, nie przysługuje mu zwrot opłaty.

 

§4

                                        OBOWIĄZKI i PRAWA UCZESTNIKA WYDARZENIA

  1. Uczestnik zobowiązuje się stosować do poleceń opiekunów, instruktorów oraz animatorów.
  2. Uczestnik ma prawo do pełnego korzystania z planu wydarzenia.
  3. W czasie trwania wydarzenia obowiązuje bezwzględny zakaz: palenia papierosów, picia alkoholu i zażywania narkotyków. Nie może posiadać przy sobie wyżej wymienionych środków.
  4. Uczestnik nie może samodzielnie opuścić budynku, w którym odbywa się wydarzenie.
  5. Uczestnik odnosi się z szacunkiem do kolegów, kadry oraz innych osób. Nie może używać wulgaryzmów, stosować przemocy psychicznej oraz fizycznej wobec innych uczestników.
  6. Uczestnik zobowiązany jest do zgłoszenia każdego niebezpiecznego zachowania, wypadku, urazu, przypadków przemocy, której doświadcza lub jest świadkiem.
  7. Uczestnik jest świadomy, że w przypadku nagannego zachowania, zagrażającego zdrowiu i życiu, własnemu i innych uczestników oraz w przypadku stosowania przemocy – może zostać odebrany wcześniej przez rodzica bez możliwości zwrotu opłaty.